Baiz

Vaknade åtta inatt av värdlens jobbigaste allergiattack. Fick gå upp och ta medicin och sen blev det lite bättre.. Imorse så önskade jag faktiskt att det skulle regna en stund för jag klarar inte av min allergi, såååå jobbig! Och med lite regn så skulle det itne flyga runt lika mycket pollen i luften. Men nu tar jag tillbaka min önskning faktiskt! Haha. Jag som h ade planerat att jag skulle sitta på altanen för mig själv och plugga typ..

Men jaja. Första dagen i skolan var ju sådär. Kändes ovant med en veckas chill haha :) Fast efter skolan så var det såååå jobbigt! Våran klass ska ha ett litet disco för småbarn för att samla in pengar till våran klassresa och vi hade bestämt att alla skulle göra och sätta upp en varsin plasch till idag. Självklart så hade INGEN i klassen gjort det.. Haha så jag och Vendela ställde upp och satt i skolan i två och en halvtimme och gjorde massa jäkla plancher. Bläääää vad jobbigt det var! Och sen när vi precis skulle åka runt och köra runt här i älta för att sätta upp lapparna så började det spöregna. Usch och blä för den här eftermiddagen och FAAAN vad jag och Vendela ska ha beröm för all offring!

Men nu är det skönt att ha det gjort och nu laddar jag inför Desperate housewifes ;)

Åååå! Imorgon ska jag nog ha min nya mysiströja på mig :)

Haha långt inlägg men måste bara lägga till det här också: JAG ÄLSKAR MIN MOBIIIIL!!!! Idag har jag laddat ner typ tuuuuusen olika appar. Bl.a. en pruttapp. Det är en pruttkudde som man trycker på och den spelar upp alla olika typer av pruttar. LÖÖÖÖV IT! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0