Gårdagens och dagens tråkiga klädsel

Bloggar lite snabbt nu, har massa plugg som väntar sen.. Jag tycker att nian har varit ganska slapp jämfört med åttan faktiskt fast det är nu det drar igång som fan. Jag orkar inte men ajg vill så gärna komma in på min linje..

Slapp sista lektionen idag för att jag pch två andra gjorde muntliga engelska nationella efter skoltid. Fast tillslut så var det ändå bara sju som kom på den lektionen. Vi skulle ha vikarie och det var ingen som ville gå.. haha :D Och idag kom min älskade Johanna till skolan också! Så kul att träffa min tjej efter hennes en veckas resa i Malaga ;)

Under lovet så har jag inte klätt upp mig alls och har inte kommit igång med det nu heller. Så jag har bara haft tråkiga kläder på mig i skolan hittills men här kommer iaf gårdagens och dagens tråkiga klädsel.
Förrgår: Tröja HM. Idag: Jacka Gina, tubtopp HM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0