Heldag i solen igen

Min blogg tar priset för världens tråkigaste blogg. Haha men ni förstår nog att det inte är det jag gör om dagarna när vädret är på topp ;) Idag har jag haft en heldag i solen igen. U N D E R B A R T !

Jag vaknade upp hos Sofia efter en kväll vid Flaten. Vaknade lite innan åtta av jääätte mycke allergi och tog tablett, skit jobbigt.. Men jag gick och la mig igen och försökte somna om/halvsov till klockan tio, det var inte fören då man fick väcka varandra haha. Vid lunch så gjorde vi pasta sallad som vi åt på Sofias balkong, solade hos henne och senare hos mig, och gick till konsum och köpta glass. Idag fick jag ingen solsting som turva tack vare min älskade keps!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0