Hemma från matchen

Nu är jag hemma från matchen! Och fasen vad kul det är att kolla på stora hockey och fotbollsmatcher! Är alltid skitseg innan och blir tvingad till matcherna av pappa men när jag väl är där är det gryyymt ;)

Matchen slutade 0-0 vilket var suurt. Både djurgården och aik spelade sådär men djurgården skulle ha vunnit vafan! Säger inte det här bara för att jag är djurgårdare men de va faktiskt lite bättre hihi. Och sen var de tvugna att stoppa spelet hela tiden för aikklacken höll på med massa eldgrejer så att det blev massa rök. Idioter -.-

Assåå blääää vad besvikna vi blev när det inte blev några mål. Segt. Men nu är klockan mer än vad jag trodde och jag måste göra mig iordning för sängs. Godnatt på er!

Bild på min lilla bebis från igår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0