Hos Soffis

Fasen vad skönt det var med en liten tupplur! Sofia och jag satt på Bambi som båda somnade till. Eller Sofia somnade och jag halvsov. Riktigt skönt. Har haft en jätte jobbig dag i skolan. Vi hade nationella i engelska som gick bajs, fast bättre än vad det brukar gå. Brukar få IG när vi tränar på läsförståelse och hörförståelse.. Men hoppas på G nu! Sen hade vi massa andra sega lektioner.

Just nu ligger jag i Sofias soffa medans hon äter. Jag ska också dra hem och käka snart men jag är inte hungrig. Har ätit huuur mycket godis som helst idag! Ikväll blir det nog hemma kväll framför Vampire Diaries med semla och Ben and Jerry med Sofia. Just nu verkar båda alldeles för trötta för att dra ut. Den längsta sträckan vi kommer gå är från mig till henne (typ 15 meter från ytterdörrarna, annars två) eller moppen till konsum..


Bilder från kanske två veckor sen. Jag och Sofia hade chokladkrig och när hon låste in sig på toan så kladdade jag ner hennes spegel i hennes rum med lite choklad och min mun. Hehe.

Förresten, visst har den här veckan gått fort? Helt sjuuuk att det redan är helg :O


Kommentarer
Postat av: Cajsa

god kväll snygging! :D allt väl denna fredagkväll? :)

2011-04-08 @ 20:32:24
URL: http://cjssong.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0