Internet har inte funkat..

Internet har inte funkat på nästan hela dagen. Därför jag inte har kunnat blogga. Igårkväll var aaaaskuuult. Det var massa trevligt folk där och vi hade verkligen jätte roligt! Matilda sov hos mig och jag vaknade typ kvart i nio, sju timmars sömn alltså.. Fattar inte varför jag inte har vaknat senare än tio på hela lovet.. :)

Imorse när Matilda hade dragit hem för att gymma, packa och åka till England så var jag med Olivia. vi var ute i solen lite och hade det mysigt. Senare träffade vi Sofia också och sen var jag bara med sofia, åkte till Tyresö, hem och käka, och sen spenderades kvällen med Hanna och Sofia.

Haha juste, gjorde jag och Sofia ett failat försök på egen Ben n Jerry. Vi köpte chokladglass, mixade den, hällde i browniebitar och sen in i frysen. När den var klar smakade den baaaajjjjs!




Imorgon blir det upp och hoppa klockan åtta och åka till farmor vid nio. Hinner nog blogga innan. Kram!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej! Tack :D Det kommer från OXXO, köpt på Vingåkers Factory Outlet :) Kram!

2011-04-22 @ 02:20:30
URL: http://www.milady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0