Kort om igår

Som ni har märkt så är inte min blogglust på topp såsom vädret har varit denna vecka hittills..

Igår så började dagen med en morgonpromenad med Olivia och Matilda. Vi gick till hellas och sen tog vi bussen till Sickla och då köpte jag min käre Samsung Galaxy Ace. Jag är hur nöjd som helst med min bebis! Efter Sickla så degade vi mest hela dagen och senare vid halv fem mötte jag och Jossan upp mamma i stan. Kvällen spenderades med Sofia, Matilda, Hanna, Olivia och Jojo ;)



Bilder från igårkväll. Donken är lösningen till alla problem. Har man inget att göra t.ex. kan man bara dra dit och käka. En sak som jag inte är nöjd med mobilen är kameran. Den suger! Trodde att den skulle vara bra då kameran är en femma..

Kommentarer
Postat av: saraaa!

frågestund i bloggen IMORRN.

MISSA INTE DET :D

2011-04-20 @ 12:05:15
URL: http://ooktoberbaarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

du vet att donken märker om maten skulle aldrig äta där i hela mitt liv.



det var bara ett tips att inte äta där för man kan bli dålig av maten.



det var bara ett tips.

om jag sårade dig så var det inte med flit.



hej då

2011-04-21 @ 22:28:33
URL: http://tranamycket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0