Match idag igen

Goddag! Förlåt för en halvdålig uppdatering igår. Men igår så spelade vi match somsagt som gick helt okej, 1-1 blev det (fast våran målvakt hade bollen i händerna och blev knuffad i ryggen så att hon tappade den). Efter matchen så käkade Olivia hos mig och sen drog vi ut. Vet inte exakt när vi kom hem men båda var iaf jätte trötta och somnade ganska så snabbt.

Idag så har jag varit lycklig, lycklig, lycklig!! Vädret är ju helt jävla underbaaaaaaaaart!!! Tog ut moppen också, pappa måste bara fixa lite bensin åt mig, hehe. Sen är det wroomwrooom till skolan imorgon ;) Om ett par timmar blir det match igen mot Hammarby F18. Wäää mycket fotboll, har träning imorgon också.

Bild på mig och lillasyster Josefin från i Fredags.


Kommentarer
Postat av: Raisa

Man ser verkligen att ni är syskon :)

2011-04-10 @ 12:01:36
URL: http://raisasolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0