Mot kista snart

Hej på er! Idag så har jag inte gjort så mycekt förutom att spela match. Skulle egentligen inte spela men det var så få spelare så jag fick hoppa in när det bara var 20 minuter kvar av matchen. Skönt utan uppvärmning tycker jag. Uppvärmning är överskattat! Haha :)

Så fort Jossan är klar med allt hennes fixande så ska vi åka till Kista med pappa. Jossan ska kolla på en system kamera och jag nya fotbollsdojjor, skydd och blablablaaa. Massa tråkiga fotbollsgrejer ;) Och sen ska vi käka där också. Har inga särskilda planer för ikväll men får se vad som händer..

Igår kväll kan orkar jag inte beskriva mer än BÄST.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi va roligt att Jossan tittar fram i bakgrunden :)

2011-04-03 @ 10:35:07
URL: http://sandrupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0