Otursdag

Idag har jag haft en riktig jävla otursdag. Det första jag gjorde när jag vaknade var att gå ner till min tvätt, öppnade tvättmaskinen och vad som låg där i bland alla kläder? Jo min mobil som jag letade efter igår kväll. Mobilen är nu stendöd. Illaaaaaa..

Senare i skolan så gick jag igenom nästan hela ljushallen med papper under skon och när jag, Jojo och Sofia drog till Lidl så glömde jag mina nycklar i moppen och skulle preciiiiiiiiis gå in och då ropar två killar att jag har glömt mina nycklar. Moppen skulle ju kunna bli baxad jätte lätt. Och sen har det hänt småsaker heeeela tiden och jag var skit nervös innan matchen jag spelade nyss. Var jätte rädd att jag skulle göra mig riktigt illa så jag bad (fullt seriöst nu) till min lilla egna gud hela dagen idag. Gick t.ex. in på toan i omklädningsrummet och bad. Hahah. Så går det när man är så rädd som jag är ;)

Men nu är jag hemma, inga stukade fötter eller brutna ben men förlorade tyvärr matchen med 2-0.. Det räknar jag inte in i min otursdag för de vi mötte va faktiskt riktigt duktiga tycker jag.

Igårkväll så sov Sofia här hos mig. Jag var heeelt ensam hemma och behövde lite sällskap ;)

Jag ÄLSKAR den här tröjan. Så jäääkla snygg! Tröjan är Sofias och kommer från HM.

Kommentarer
Postat av: flickaneemeliie

åh, vilken fin tröja!

Bilden är knäppt med Josefins systemkamera, va? :D

2011-04-16 @ 12:45:29
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0