Småbarnsdisco

Ikväll har det varit sååååååå spårat!!! Haha ne men vi hade småbarnsdisco med klassen. Det var kul faktiskt! Var fullt med massa småbarn i början men senare var det inte så många där vilket var väldigt synd men då hade vi det kul på dansgolvet vi i klassen istället, haha :D Det ända jag tyckte var jobbigt var när vi skulle starta igång en tryckar tävlig men faaaan vad det vad viktigt att hamna med en skitsnygg och många som var rädda för det motsatta könet! Alla ville vara med men det tog typ en kvart att dela in de i lag -.- Och sen fick jag fan ont i hjärtat när en liten tjej kom fram och tog mig i armen och sa att ingen kille ville dansa/vågade dansade med henne och är vi gick runt och letade skrev varje kille där NEJ. Men tillslut fick en i min klass dansa med henne ^^ Ett av det roligaste med discot var att skrämma småbarn i spöktunneln :D

Imorgon är det valleballee (ett ord som bara kom upp i mitt huvud helt plötsligt) woooop. Ska nog vara med mina brudar men vet inte riktigt vad vi ska göra än. Nej nu ska jag lägga mig, har nog aldrig varit såhär trött. Puss!

Dagens. Orkade inte stå och fota så man ser inte så bra, för trött för det asså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0