Söndag

Kom precis hem efter att ha varit i typ hela Stockholm. Vi har varit och letat efter Jossans systemkamera överallt men den var jävligt svår att få tag på. Den är väldigt ny och finns inte i lager överallt men hittade en tillslut ;) Köpte även ett par fotbollsskor eftersom att jag inte hittade några igår. Hahah en snubbe inne i en av alla tusen expert bah: Asså de i Kista på expert är såå otrevliga, det är så dåligt där! och snackade skit om massa expert i andra städer, hahah så kan man väll inte göra? Och sen så sa han att den experten och den i Liljeholmen tävlar väldigt mycket. så kan man ju inte heller säga :o Men vi sket i hnom och åkte till Liljeholmen istället. Och sen så frågade han om jag och Jossan var tvillingar och då sa vi nej och när han fick veta att jag var två år äldre så sa han: VAH?! Shiiiiit assåå. Ville bara skjuta snubben då.

Dagens planer:
- Leka med Sandra och Emil som kommer hit snart.
- Möblera om i mitt rum.
- Ladda batteriet till moppen.
- Tvätta. Bajzz..
- Baka (om jag orkar)
- Kolla på film och Vampire Diaries.


Bild på Jossan från idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0