U N D E R B A R D A G !

Idag har jag haft fullt upp och haft en underbaar daaaag! Solen har ju stekt på hela dagen, haha. Men igårkväll så åkte jag till Johanna och kollade på vampire diaries, sen åkte jag hem och kollade på step up med Jossan och slocknade vid två kanske.

Idag vaknade jag tio och var huuuuur rastlös som helst! Eftersom att jag inte har någon mobil så kunde jag inte ringa och träffa någon så jag ringde till Sandra - det ända numret jag kan. och pratade lite och gick runt i hela huset som en jag vet inte vad. Sen så bytte jag om till joggingkläder och skulle preciiis dra ut och jogga till centrum för att hämta min balklänning och ta bussen hem igen men då ringde Olivia och ville att jag skulle hämta henne i sickla och då gjorde vi det och sen hämtade vi min balklänning.

Senare så åkte jag, Sofia och Olivia till sjöstaden och Sofia solade, jag mötte upp Sandra en snabbis, köpte Lidl chips och godis och sedan åkte vi till Konsum här i älta, köpte glass och låg på konstgräset på IP och tjockade oss. Då var Lina och Lollo med oss också ;)

Ikväll vet jag inte vad som händer. Tänkter iaf inte sitta här hemma denna sommarkväll. Typ.

Kommentarer
Postat av: flickaneemeliie

sv: najs!:D

2011-04-16 @ 23:42:20
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas du visar klänningen snart,är nyfiken på hur den ser ut :)

2011-04-17 @ 11:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0