Underbart väder det har varit idag!

Jaa.. Hur ska man beskriva skoldagen idag då.. Kaoozzaaad säger jag bara. Haha nejmen orkar inte ta upp det i bloggen men kan ju säga såhär; killar som bråkar = FIIIIIIIIIIIIIIIIGHT!!!!!!!

Haha men annars då, allt är helt jävla underbart. Vädret är bääääääst. Varmt som fasen. Svettades påvägen hem när jag bara hade en tunntröja och en pälsväst. Det va på tiden vaa? :D Har även bestämt mig för vilken balklänning jag ska ha. Det är en tight blå tubklänning med lite öppenrygg. Inte värsta balklänningen direkt men jag är inte sådär jätte för balklänningar när de sitter på mig. Innan jag började i nian så ville jag ha väärsta klänningen och allting men nu orkar jag knappt bry mig.. Tycker dessutom inte att jag passar så jätte bra i feta balklänningar.. ;)

En ganska så lättklädd Emelie som lökar sönder..

Kommentarer
Postat av: olivia

Det var den kläningen jag sa!!! Jossan jag vann kampen!! :DDDD <33

2011-04-12 @ 10:41:35
URL: http://oliviarudens.blogg.se/
Postat av: E M M A ♥

Snygg, snygg och snygg outfit !

2011-04-12 @ 19:10:08
URL: http://emmffa.blogg.se/
Postat av: Anonym

visa balklänningen :D

2011-04-13 @ 15:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0