IGÅR VID ELVA TIDEN

Den här dagen har spenderats med min älskade Sofia. Båda våra klasser va på bio och kollade på tusen gånger starkare med skolan idag. Har sett den tidigare och tycker att filmen är såååå dålig. Hela grejen med att alla skulle se den filmen var typ för att vi skulle känna igen oss men tror inte att någon gör det. Den är såååå överdriven!

Efter skolan så åkte jag och Sofia med moppen till hennes mamma, till centrum för att hämta vårat paket från HM. åkte till Sofias mamma igen för att hämta lite grejer, och sen åkte vi till hennes pappa. Sofia har beställt två balklänningar. Hon har bestämt sig för den ena och den andra kanske jag ska köpa om jag inte hittar någon annan, så prövat balklänningar har vi gjort idag också ;) Nu ikväll kollade vi på DH och jag kom hem för en liten stund sen ;)

Inlägget skulle publicerats igår vid elva tiden.


Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson'

håller med om de med filmen, så överdrivna repliker osv, och alla säger typ att den e skitbra? :o haha

2011-04-07 @ 16:50:13
URL: http://corneliiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0