Water for elephants

Är nu hemma efter en mysig biokväll. Jag och Olivia åkte till sickla för att gå på samma bio som Matilda, Hanna och Sara, de hade redan köpt platser till den där lingon, mupp filmen. Men påvägen dit så träffade vi två kompisar som sa att den sööööög och sen när vi precis skulle köpa biljetter så träffade vi tre andra kompisar som sa att den va skit dålig och att vi skulle kolla på en annan film så jag och Olivia köpte biljetter till water for elephants som bara skulle börja om fem minuter istället.

Filmen var iaf jätte bra. Lingon filmen var tydligen också jätte bra sa Hanna, Matilda och Sara när vi träffade de på busshållsplatsen påvägen hem. Får ta och kolla på den i veckan!

Haha juste, när det var värsta sadmoment så började jag och Olivia aaaaaaaasgarva för Robert Pattison var så sjukt jävla ful när han va nedslagen, hahah :')


Kommentarer
Postat av: E M M A ♥

Jag ska faktiskt se Water for elephants idag ;)

2011-04-18 @ 10:00:52
URL: http://emmffa.blogg.se/
Postat av: Cecilia ♥

Sv; Åh tack! :D



Ja ♥

2011-04-18 @ 10:05:42
URL: http://fotobycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0