Dax att börja packa

Kom hem vid sju och nu är det dax att packa för halv fyra ska jag åka till arlanda. Ska bli så kul att åka till kroatien med Sandra, Emil, Peter och Jossan!

Men cupen då. Den var aaaskuul! Vi spelade två matcher per dag (tre dagar) och tog oss till finalen som är imorgno, missar tyvärr den :( Finalen är mot Täby, kul att det blev två stockholmslag i finalen ;) vi gick vidare när vi vann över Stenkyrka i semifinalen och det är det värsta laget jag någonsin mött! Driver inte, de är dumma i huvudet. Särskilt när vi mötte de i gruppspelet. De hittade på saker heeela tiden och självklart lyssnade domarn på de, de skriker FITTAAAAAAAAAAA utan att domarn reagerade, drar i tröjorna så man inte kommer fram, en brud fick damp och puttade på mig, säger fuck you och du är efterbliven till folk till vårat lag. Asså herreguuuuud, fattar inte hur ett helt lag kan hålla på så. Haha slutade med att ALLA i vårat lag fick stoppa in tröjorna.

Men förutom fotbollen så var vi på ett aaasroligt vattenland och villa villekulla, askul! Sen käkade vi på restaurang, drog till ett aaaasfett glasställe, tog oss fram överallt med cyklar som vi hyrt. Tyvärr vart fem cyklar snodda inatt. Bl.a. min cykel. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, lite komiskt.. Min handduk som vari korgen hittade jag dumpad en bit bort. Sorgligt. Hahah nejmen nu måste jag börja packa, får se om jag hinner blogga mer innnan jag åker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0