Duktiga jaag

Jag känner mig så duktiiig! När jag vaknar på morgonen brukar jag sätta mig framför datorn i någon timme och sedan äta brunch. Nu gick jag upp på en gång, käkade frulle (hann skriva ett snabbt inlägg innan) och sedan tog jag prommis ner till konsum för att köpa Ben n Jerry till Sofia som jag gav henne tillsammans med presenterna efter det. Till lunch gjorde jag och Olivia en feet wook med nudlar hos mig, den vart naaaajs! Annars gör jag bara någon macka eller mjölk och chokladharkluttar. Innan middagen så klippte jag även våran gräsmatta ;) Sen skippade jag träningen för film vilket inte var lika bra..

Hahah okej, när jag läser igenom det här så låter det inte så värst duktigt, men för mig är de det och jag är stooolt hihii. Under dagen har jag även klämt in två filmer, Sex and the city 1 och Something Borrowed som var gryyym! Kollar på så mycket filmer, borde kanske börja skriva recensioner..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0