Fikat i över två timmar

Jag måste bara börja med; guuuud vad jag gillar min klass! Känns aas bra allting, sen så finns det ju nackdelar med klassen också men äääsch det finns det alltid!

Idag var det en ganska chill dag. Vi hade tre lektioner SO, spanska och idrott med en timmes rast mellan alla tre lektioner. Första rasten drog nästan alla vi tjejer till donken. Andra rasten käkade vi och sen gick jag, Johanna, Moa, Sofie, Emma och Anneli (haha skriver namnen bara för att kolla om jag hade koll..) till en park och tog det lungt. Sen träffade vi Filip och några av hans nya klasskompisar som går på Bernadotte. För er som inte vet vem Filip är så gick han i min förra klass.

Efter skolan drog jag, Johanna, Sofia och Moa och fikade. Vi hade det as kul och mysigt och var inte tyst en sekund. Känns verkligen aaasbra. Efter att ha fikat i över två timmar skulle jag leta efter min jacka inne på HM men hann inte. Har hittat den perfekta jackan, ni får se sen!


Tänkte lägga upp bild på vad jag hade på mig idag men bilden vill tydligen inte läggas upp här på bloggen.. Men får fixa det sen, här är en bild på Jackan iaf! Hittade den på HM för 399kr. Har dock inte prövat den än men ska försöka hinna med det imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0