Första skoldagen avklarad!

Hahah eller vet inte om det kan kallas skoldag.. Vi fick bara träffa våra klasser, fick lite grjer bl.a. busskort, pratade och lekte typ. Och vet ni, JAG OCH JOHANNA BÖRJADE I SAMMA KLAAAASS!! Wohooo! Men våran klass verkar bra faktiskt. Typ ingen av oss tjejer är blyga och inte de få killarna i klassen heller. Det var dock lite stelt precis i början. Jag och Johanna satt och snackade med en tjej där i början medans alla andra var tysta så de kändes lite som att de kollade typ snett på oss.. Men det är nog bara inbilning ;)

När jag och Johanna bara var påväg till Thoren så började en tjej prata med oss och var jätte trevlig och när vi precis hade satt oss i "klassrummet" så var det en trevlig brud som satte sig bredvid oss och pratade. Känns bra det.  Och sen så var det folk som började på Thoren som jag inte hade någonaning om utan såg där som t.ex. en tjej jag tog moppelektioner med :D Men får se hur allt går, imorgon ska vi till hellas med alla ettor, wooooop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0