Godmorgon

Nu på dagen kommer vara en fixa dag. Eller ska egentligen inte göra så mycket men bara typ tvätta hihi ;) Sen ska jag hinna med lite Vampire Diaries med Olivia och Sofia innan jag åker till Sandra på middag.

Igår gjorde jag inte så mycket. Vaknade så sent så det kändes som att det inte fanns mycket tid kvar av dagen haha. Men jag var iaf barnvakt till Emil, vi lekte i parken med Jossan, Olivia och lilla Vilma ;) Och sen på kvällen blev det Vampire diaries med Olivia och Sofia. Jag och Sofia har kollat om hela första säsongen nu och nu håller jag på att fixa den andra säsongen.

Hahah sååå fuul. Jag och Olivia precis i början av kvällen då vi la upp våra kräftor på tallriken. Lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0