Jag saknar dig, så jäkla bra!

Det gjorde såå ont. Så mycket känslor, åherregud vad filmen var sorglig och fan vad bra den var! Replikerna, gråten och sorgen stack som en kniv i magen och jag driver inte! Dessa två timmar och fem minuter grät man konstant. Hahah stackars Sofia som själv inte snyftar när hon gråter men fick stå ut med en hel biograf..

När jag kom hem så var jag tvungen och krama Jossan och pappa och säga att jag älskar de. Man vet aldrig vad som kan hända, när och vart. Haha men när jag sa "Ska du inte säga jag älskar dig tillbaka?!?" till pappa så viskade han bara "Bara om du gör mig en tjänst, säg till Jossan att det var du som käkade upp hennes kladdkaka" Baaajs på honom, aldrig kan han vara seriös bara när han är suur :(


Se den nu förfaaaan! Värd varenda öre. SESESESESE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0