Kläder, vilket problem assåååå

Hejsansvejsan! Ikväll har jag tränat och efter träningen drog jag och Sofia till mig och gjorde middag till oss två eftersom båda var outsiders i våra familjer och var tvugna att äta själva.. Så klockan nio satt vi med våran middag och cola haha ;)

Just nu väntar jag på att mitt hår ska torka helt och har precis valt kläder till imorgon. Usch vad kläder ska vara ett problem, önskar att samma mjukisar och tjocktröja varje dag var inne nu.. Imorgon är det ju första dagen i skolan och jag vill liksom inte klä mig asfult och inte snyggt/utstickande heller. Haha men det roliga är att de flesta (även jag ibland) försöker välja snygga "jagorkarintebrymig" kläder fast egentligen har man suttit hemma och prövat kläder som en jag vet inte vaaad. Visst är det såå?  ;)


Bilder på mig och fina Sofia innan träningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0