Kommentarsrutan

Hade helt glömt bort att det hade krånglat till på kommentarsrutan. När man kommenterade där tog ju en bokstav upp hela skärmen..? Har ingen aning om hur det gick till men nu är det i alla fall fixat vilket var på tiden ;)

Idag har jag varit vid flaten en stund. Fattar inte vädret, först var det aaaas varmt på morgonen och sen blev det maaassa moln vilket förstörde för oss som skulle bada.. Jag har även tränat på första gången på läääänge, vi har tagit paus hela lovet och nu körde vi igång igen eftersom vi ska till Gotland på torsdag ;) resten av dagen har spenderats med Sofia, Stefan, Damon och alla andra vampyrer. Vampire diaries är bäääääääääääääst!

En bild på mig och pappa från ingenstans.

Kommentarer
Postat av: flickaneemeliie

sv: åååååh gud! jag dör :DDD

2011-08-02 @ 00:57:37
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0