Kört sönder moppen

Skulle till träningen och så körde jag in i ett fakkinghinder och nu är hjulet och styret alldeles snett så det går inte att göra :( Skulle det här hända för några år sen så skulle jag stooooooooooooooorböla men det har pappa lärt mig att inte göra. Kommer ihåg när jag tappade bort en mobil för andra gången och grät så sa han bara "Men Emelie vafan ryck upp dig, det är bara en mobil!". Han har liksom lärt mig att har nått gått sönder/tappat bort så är det gjort och jag kan inte göra något åt det. Det blir inte bätre genom att böla.

Den här gången när jag sa "Haha förlåt för att du har lagt ner pengar på den och så pajjar jag den bara.." så sa han "Men herregud Emelie det gör ingenting, vi fixar det!" Åååh älskade pappsen. Utan honom skulle jag säkert tagit självmord efter alla borttappade mobil, trasiga mobiler, när jag fick punka och varje gång moppen har slutat funka.


Tummen upp för att jag är så bra och kör in i ett hinder, tummen upp för att pappa är så bäst, tummen upp för átt jag åker till Gotland imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0