Kräftskiva ikväll

Shiiit vilken natt asså. Knappt sovit för att jag har vaknat flera gånger och när jag vaknar tar det typ en halvtimme för mig för att somna om och varför? Jo för att jag tänkter på Jag saknar dig heeeeela tiden! Kan inte sluta tänkta på den. Vet att det var en film men har min kropp kanske ställt in sig på att det var jag eller nånting? Haha vet inte, men filmen kanske inte var så bra för mig..?

Just nu sitter jag och är fett med depp. Var skittaggad på kräftskiva som jag ska på ikväll men nu så är det bara bajs :( Först ska ni bara se mina fläckar jag har fått i ansiktet, jag har ju inte änns flagnat..? Och sen så mår min mage inge bra.. Inte bajs eller spydålig (hahah) utan den känns bara konstig, vågar typ inte äta kräftor för de.. :( Eller jo, det kommer inte stoppa mig. Och för att få lite ljus i inlägget: Vi vann matchen mot sollentuna med 3-1, wohoooooo!

Förra årets kräftskiva. HUR SÅG JAG UUUT?! Min frisyr var usch, min hårfärg var ljus och usch och jag var bara usch. Hejdå pusshejs nu ska jag fixa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0