Sofia fyller år idag!

Idag är det ingen vanlig dag för det är soffans födelsedaaaaaag! Grattis, grattis älskade vään!

Inatt har jag haft världens jobbigaste natt. Hade träning igår och efter det värkte det i hela höfterna, vaderna och knäna. Vet ej varför. Och inatt gjorde min ena vad så jääääävla ont. Kändes som världens jobbigaste växtvärk och jag vaknade av det och kunde inte somna om. Ville bara gråtaaaaa. Gick upp flera gånger och smörjde med tigerbalsam och masserade min stackars vad hur länge som helst. Buhuhuu. Men somnade iaf efter ett bra tag och har sovit ut, så trött är jag ej ;)

Nejmen nu ska jag göra mig iordning sen ska jag fixelitrixa en sak. Kyyyss!

Hahah asså mina naglar, dags att göra nånting åt de kanske? Orkar dock inte låta de växa ut, gillar att ha korta det är så skönt. Annars så växer mina naglar väldigt fort, växor som ogrääs.. Men ett nagellack skulle nog inte sitta fel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0