Söndag, skola om två dagar!!!

Shiiiit, det är redan söndag och skolan börjar om två dagar. Ohmaagaaad! Imorgon kommer jag kunna säga "Imorgon börjar jag skolan" helt sjukt.

Men igår då. Igår hade vi det suuuper kuuuul! Började med käka kräftor och slutade med dans uppe på bordet. Mina krafter tog dock slut ganska fort, var hur trött som helst senare på kvällen. Vart lite sent för mig som redan var trött efter dålig sömn och match.. Olivia sov hos mig inatt och vi vaknade kvart i tolv (!!!!) vilket är huuur ovanligt som helst när det gäller oss två haha.. ;)

Gick runt med en död mobil igår så kunde inte ta några bilder.. :( Men togs typ två bilder som är uppe på facebook iaf som ser ut som stryyyyk.. Hahah men jag lägger upp de senare iaf. Vad jag hade på mig igår tänkte jag också lägga upp om jag orkar men isf senare ikväll. Måste liksom sätta på mig kläderna och sen fota..

Men åååh vad fiiiiin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0