Stickat från Gina




♥ 299kr ♥ 399kr ♥ 149kr ♥ 199kr ♥ 299kr ♥ 149kr ♥
Tycker inte att stickat är skönt då de flesta stickade plaggen kliar och sticks.. Men när man väl hittar ett bra stickat plagg så är det asskönt och snyggt särskilt på hösten. har hittat massa snygga stickade plagg på Ginas hemsida. Har ingen aning om hur mycket pengar jag har på kortet men mo jag har tillräckligt mycket så funderar jag på att köpa någon av dessa plagg. Måste bara tänka på att jag måste ha råd med andra saker nu inför hösten och vintern. Höst och vinterplagg är inte det billigaste direkt.. Priserna på plaggen ovan står iordning. Från vänster till höger.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag gillar verkligen den där vita med röda och blåa ränder. Vill ha!

2011-08-30 @ 14:03:01
URL: http://sandrupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0