Hemmaa

Kom hem från kroatien igår på dagen och vi har haft det huuur bra som helst! Vi bodde i Peters pappas lägenhet och bredvid bodde en familj som Peter har känt sen han var liten så de har vi också tillbringat dagarna med. Vi hade jätte bra väder så varje dag kundetillbringas på stranden. Det var nog runt 30 grader varje dag och alla dagar förutom tre hade vi det molningt men det var skönt. Det gjorde så att vi inte brände sönder oss när vi badade hihi. Fick dock ändå typ brännskador i ansiktet. Haha nee inte brännskador men något i det hållet skulle jag kunna tro, var tvungen att använda 50 i solkräm så att det inte skulle bli värre för de var verkligen inte najs..

Nu ska jag göra mig iordning. Pappa har också varit utomlands (i Bosnien och fiskat tror jag) så vi har nästan ingen mat hemma och pappa måste jobba så jag får ta och röra på min lata kropp och köpa nånting att etaaa. Sen ska jag shoppa med Johänzy och sen tror jag Olivia möter upp oss ocksåå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0