Fru och man

Packningen går ganska bra faktiskt! Är nästan klar, måste bara vänta med att packa alla fotbollsgrejer och så för att jag har träning ikväll och ska tvätta det sen efter ;) Men innan jag fortsätter så tänkte jag skriva lite om igår.

Först åkte jag och Jossan till forum och mötte lite senare upp Sandra, Peter, Peters mamma och hennes pojkvän där och åkte till Nacka stadshus för att Sandra och Peter skulle gifta sig (GRATTISGRATTISGRATTIS). Bröloppet ska de ha senare men nu är de gifta iaf hihihihi så kul! Senare drog vi på restaurang i sjöstaden och det var suuuuuuuuuper gott! och efter det blev det fika hos Sandra ;)

Igår påvägen hem så träffade jag Johanna och några och de hade också varit på skansen och sjöng på direktsändningen. Älta kommer bli kääääääääänt!



¨



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0