Äntligen fått sova ut!

Igårkväll somnade jag klockan TIO, hahah så trött var jag efter denna klassresa ;) Skulle säkert ha somnat tidigare om jag va själv men jag somnade hos Sofia då, väcktes tio i elva, låg i sängen hos mig och somnade elva igen. Så skööönt att få sova ut! Känns dock konstigt att jag sov längre den här natten än vad jag gjorde på två dygn under klassresan, haha.

Imorse mötte jag upp Sandra, Peter och Emil. Vi badade vid hellasgården vid elva kanske och sen vid tolv åkte vi hem till dem, åt och pluggade lite. När jag var påväg hem så såg jag Sofia ligga och sola på balkongen så jag joinade henne men lämnade henne för ett litet tag sen, stod inte ut med solen mer! Hihihihihehehhohoh sitter och spanar in henne nu genom mitt fönster ;)
Emil gick och satte sig själv i någon randoms solstol och började prata med de..


Påväg hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0