Badade i regnet igår

Igår hade jag en jättebajsbra dag med Olivia :D Vi vaknade upp hos mig med syltmackor (möömmaa!!) Sen så var vi med om Sofias hus som spökar, läääskigt!!!! Ingen öppnade när vi knackade och vi ringde på hemtelefonen två gånger och hörde signalerna så det var inte fel nummer så vi ringde rätt och båda gångerna svarade någon och första gången svarade någon med ett hallåå. Buhuhu läskigt. Och vi VET att ingen va hemma. H J Ä L P. Men senare åkte vi iaf moppen till sickla. Har knappt några pengar just nu men lite fick jag hem iaf.

Hahah och nu till det bsäta på hela dagen. Det började spöregna precis när vi kom hem så vi sprang ut i shorts och t-shirt och sprangrunt i regnet och vattenpölar. Sen sprang vi till pinnen och badade och sen så tog vi min moppe till IP helt plöta efter att ha badad i kläderna vi sprang ut i och badade igen i spöregnet bara för att.

Flippare kör bahh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0