Bortglömd..

Hahah skrev rubriken och skulle precis skriva att jag kände mig bortglömd för att pappa inte var hemma och att jag inte har fått någon mat. Men nu så ropade han där nere, han hade tydligen somnat.. -.- Eller så satt han där nere på baksidan, ingen aning..

Men igår hade jag iaf en jääätte mysig dag. Jag hos Johanna med Gustav och Victor. Vi skulle först ha filmkväll men istället snackade vi massa gossips, åt, spelade tv-spel med Johannas bror och hans kompisar och åkte runt lite i Älta med mopparna. Det var jätte skönt väder och ljust fast klockan var senare än ett på natten. Och vattnet i strålan var ju huuur varmt och skönt som helst! Vi tänkte hoppa i men hade inga badkläder eller handdukar. Vi kom i sängs vid halv fyra om jag minns rätt, kanske är heelt ute och cyklar.

Idag har jag också haft en jätte bra dag. Började halv elva, städade skåpen och så och sen drog jag hem och fick punka på min moppe :((( Hehe ingen bra början men sen så drog jag till drevan och badade med Sofia, Matilda, Lollo och Monika, sen så blev det flaten ett bra tag med Olivia, Sofia och Matilda ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0