Buhuhuhuuuu

Balen igår var GRYYYYYYYYYYYYYYYM!! Fyfan vad kul vi hade det. Maten var dock inte så god men all dans och så va roligt. Särskilt sen när det var dags för DJn. Kändes som ett klubbdisco och alla blev galna fjorton eller trettonåringar igen, underbart! Senare blev det hellas för alla nior ;) Haha juste, letade som en galning efter ett par skor till balen och när jag väl hittar så klarade jag inte änns av de i en timme så jag sprang runt barfota hela dagen :((

Idag var det skolavslutning med MASSA tårar. Hemskt att ta farväl men samtidigt vet jag att jag kommer träffa nästan alla ändå men det känns så konstigt att vi inte går i samma klass längre. Buhuuu. Men tack fina klassen för dessa tre år!♥

Bilder från balen får ni se senare, väntar bara på att allt ska läggas upp på facebook.

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt bild<3

2011-06-14 @ 23:44:03
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0