Hemma!

Nu är solbrända jag hemma, sataan vad det svider när man tar på mitt ansikte! Hann tyvärr inte blogga innan jag drog för att det var så mycket att göra innan men jaja ;)

Tänkte iaf berätta lite om klassresan. Vi åke till Vaxholm vid 9 ungefär och det första vi gjorde när vi kom fram var fångarna på fortet. Det var kul men vårat lag sög :( Hahah och den första stationen vi gick till hann jag bara göra i en sekund och sen ramlade jag i vattnet.. Tog ett steg på klätterväggen och sen ramlade jag i aaaasäckligt vatten, vattnet nådde egentligen typ precis över fötterna men sjääälvklart ska jag ramla så att jag sitter ner! Haha.

Efter kastellet så badade vi och hade det jätte myyyys. Dagen efter badade vi och solade nästan hela dagen, spelade även minigolf. Och på kvällarna så samlades hela klassen i våran stuga och sen sov man lite hur som helst, man sov i olika stugor båda nätterna. Haha mindre än 10 timmars sömn på två dygn känns skitbra! ;)

Orkar inte skriva så mycket men fyfan vad kul vi hade det! Ett av de roligaste sakerna jag har gjort i hela mitt liv, topp 3. Dagarna, kvällarna och nätterna var så jävla roliga, vi hade kul dygnet runt! Kan inte fatta att vi bara har en vecka kvar tillsammans nu. Tanken av det får mig typ att vilja gråta.. hahah nee inte riktigt men nästan. Jag ser verkligen fram emot gymnasiet, längtar verkligen! Men samtidigt kommer jag sakna dessa personer jag har gått med i tre år, i våran klass kan man verkligen vara sig själv. Det är även nu på slutet vi har blivit tighta och det är nu vi måste skiljas åt. Den här klassresan med klassen är ett minne för livet. MASSA KÄRLEK TILL KLASSEN!!


Kommentarer
Postat av: josefine - foto & vardag <3

fin blogg :D

2011-06-05 @ 18:53:05
URL: http://josefineolssons.blogg.se/
Postat av: Le

Kan bara säga att jag känner igen mig precis i det du skriver... :(

2011-06-06 @ 10:56:53
URL: http://progressing.blogg.se/
Postat av: Elin

Hejsan, kan inte du visa din balklänning? :)

2011-06-06 @ 14:25:30
URL: http://elinannawinegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0