Inte haft något att blogga om..

Assåå det har inte funnits så mycket att blogga om.. Outfitbilder skulle bara vara meningslösa då jag har sprungit runt i tjocktröja varje dag på lovet, har kört på så jääkla många grillkvällar. Men ikväll ska jag klä upp mig på första gången på år känns det som, haha. Ska påå.. haha vad kan man kalla det, poolpartay? Nått i den stilen i alla fall. Och om jag hinner blogga innan jag drar så får ni en dagens outfit!

Idag har jag köpt garn och en virknål. Vill pröva en sak.. Om det blir bra eller dåligt vet jag ej, har ingen mall och ingenting, kör bara. Haha nee men en grej kom upp i mitt huvud och jag vill pröva att göra det och får imrovisera lite. Har redan börjat och början är helt ok. Tänkter tyvärr inte säga vad det är.. Det kanske blir bajsdåligt och om det blir det så kan jag bara låtsas som att jag aldrig prövat hahah. Men blir det bra så lovar jag att visa upp det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0