Jag vill ha solsolsolsol

Fasen vad jag vill ha sommar väder just nu.. Först så tyckte jag att det var skönt att vila från all värme efter att fått min solsting men nu tycker jag att sommarvädret ska få komma tillbaka. Hela början av lovet har spenderats ute med brasa med massa människor och det är nu man vill ha det där bra vädret. Ikväll ska jag till Ulvan och Matilda sover här. Får se om vi kanske bara går dit och kollar och sen går tillbaka ifall det är tråkigt, men det hoppas jag inte!

Påtal om bra väder, guuuud vad jag längtar tills vi ska åka till Kroatioen jag, Sandra, Jossan, Peter och Emil, det ska bli så kuul! Fick även veta idag att vi ska åka till Valencia på höstlovet jag, pappa och Jossan. Ska bli så sköööönt! Sen i sommar ska jag även åka till Danmark och Norge men det gills inte, det är typ Sverige, heheh..


Jag och min lilla nakenfiiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0