Ointressant.

Nu ska vi ut och plocka svamp, myyys! De plockade lite igår medans jag och Jossan sov och fick massa kantareller. Jag tycker att det är lite halvkul att plocka svamp men jag hatar att äta det. Samma sak när det gäller fisk. Jag tycker att det är askul att fiska men jag hatar att äta, hihiih.

Vet ni vad jag kom och tänka på helt random sådär? Jag höll på att ge farmors hund Emmi mina brödkanter och för att få de så sa jag alla de här vanliga sitt, ligg, vackertass och blablabla. Förut tänkte jag att hundarna tyckte att det var kul när man gjorde så, som en lek. Men nu när jag tänker efter, stackarna!!!!! Tänk att behöva lyda någon varje gång man ska få något, buhhuhu :(( Haha en tanke bara. Va det någon som änns la ner tid på att läsa..?

Söta Emmipemmipöö och jag igår. Heheh hon har något gulligt vitt på hakan, slem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0