Skor, skor, skoooor..

JAG AVLIDEEEER... Efter skolan som vi slutade tidigt åkte jag och Jojo till sickla, forum, globen och liljeholmen för att hitta balskor. Hittade vi några? NEJ. Jag fattar inte hur det kan vara så svårt.. Jag har kollat i varje skobutik i stan, globen, liljeholmen och snart finns det inga affärer kvar hahah. Jag vill ha ett par svarta höga men ALLA skor ska det vara nånting fel på. För liten klack, för dyra, för spetsiga osv. Får damp.. Men Kista i helgen är mitt sista hopp. Hittar jag inget där får jag antingen låna ett par av någon eller så kör jag på några snygga ballerina skor, det låter riktigt lockande faktiskt!


Blev en minishopping också, visar sen!

Kommentarer
Postat av: cissi

fasiken vad coolt, ser ut som du klippt sidecut! xD

snälla gör det, du passar skitbra i det!

2011-06-12 @ 11:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0