Bal, bal, bal.

Vet att det är ett tag kvar, men tiden går så jäkla mycket fortare än man tror! Känner mig ganska stressad då det är saker jag måste köpa eller inte har bestämt mig för..

Fixat inför balen:
- Klänning

Inte fixat inför balen:
- Skor
Har dock hittat dem men inte beställt..

- Smink

- Hår
Håret och sminket ska jag pröva lite i helgen. Orkar inte vara sååå sattsig och betala för hår och smink (det är vad jag tycker just nu iaf). Men ska pröva olika sminkningar och frisyrer. Sminkningen blir nog bara något enkelt och inte alltför mycke, men håret funderar jag på att ha lockigt och håret på ena sidan, lockigt och sätta upp på sidorna eller om inget av det funkar har jag min tråkiga vanliga frisyr. Det är inte hela världen ;)

Den här frisyren är också riktigt snygg! Tror dock inte att jag passar i den men kanske prövar den ändå ifall att. Bara den inte är för svår..

- Kuvertväska
- Limooo

Haha fan vad dyr balen ska vara då.. Klänning 650kr, skor 500kr, kuvert väska 200kr (?), Limo några hundringar och sen 100kr för själva balen. Blir mycket fast jag väljer de billigare alternativen :P

Nej nu måste jag börja på min redovisning som jag ska ha på fredag. Kommer inte hinna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0