Blogg.se kan ta sig

Sen senaste inlägget så tog jag mig tid att skriva ett inlägg bland all stress men bajs.se ville visst inte publicera det inlägget.. La ut bild på min bikini men får väll göra det någon annan dag då ;) Just nu går skolan riktigt jävla dåligt. Efter den här veckan har jag gjort 5 prov. Har hittills gjort tre och 1/3 gick bra. Nu får vi se hur det går med resten..

Igår så fyllde älskade lillasyster Josefin år. Henne grattade vi på restaurang, presenter och efter det så åkte vi hem och käkade tårta ;) Hinner inte skriva mer, ska hoppa i duschen nu, puss!


(ÄNTLIGEN FICK JAG UPP BILDEN!!!! Tog en halvtimme om inte mer.. -.-)
Hela outfiten kommer från HM och ska fortfarande finnas i butik ;)

Update: Såg nu att inlägget innan har kommit upp nu. Två dagar senare.. Jaja bättre det än aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0