Charlie St. Cloud

Usch vad jag blir trött av det här vädret. Blääääää. Den här dagen suger. Trött, bajsväder och maaassaaaaa plugg. Jag trodde att alla engelska grejer skulle vara klar på torsdag men de ska tydligen vara klara imorgon óch jag ligger låååååångt efter. Och sen ska vi skriva en uppsats på engelska också. Blä vad jag inte kommer hinna..

Igår kväll var jag hos Johanna med henne och Sofia. Vi kollade på Charlie St Cloud, det är en riktigt jävla bra film. Rekomenderas starkt! Särskilt för dig som tycker om att gråta till filmer. Den är så sorglig att jag inte kan bestäma mig för om jag grät mest till den här eller The Notebook.. Tror nästan denhär för då gråter man igenom nästan hela filmen..

Nejmen nu ska jag plugga hela dagen, hörs när jag har klarat av allt plugg. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0