Fredagkvääll

Hejhejhej, hemskt mycket hej! Idag efter skolan var jag med Malleballe i stan och köpte mig en najsig kofta. Vi käkade även middag där. Vad? Jo jordgubbar för 10spänn och en varsin glass, ååh vad pappa tyckte om mig när jag kom hem dååå! Han tror nämligen inte att jag kommer att komma långt i livet :(((( Ikväll ska jag dra ut och grilla om jag får. Jag har nämligen en stark känsla av att pappa vill att jag ska stanna hemma en kväll och sen så kommer klockan inte vara särskilt lite när jag drar också höhö. Men ska snacka med fadern min. Är riktigt sugen på banan och choklad så blir det inte grillning så får jag göra banan och choklad i ugnen.

En ganska så fet sneak peak på tröjan. Men ni vet inte vart den kommer ifrån och hår mycke den kostar! Heheh. Hela koftan och så får ni se senare!

Hehe precis när jaag skulle spara inlägget så blev grillningen inställd....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0