Godmorgon!

Tänkte mest berätta om matchen och klippningen igår. Klippningen va inte så mycket skillnad på, typ 3cm kortare bara och sen tunnade jag ut mitt hår också, ÄNTLIGEN!!! Jag älskar tunt hår, det är så fint! Men jag ville dock ha äääännuuu tunnare haha :)

Och matchen igår gick riktigt bra faktiskt! Eller första halvleken var alla jätte sega och det gick bajs 2-0 blev det. Men sen så vart alla så taggade så vi ställde om till 4-2 gryyyymt vaaa? ;) Fast sen så slutade matchen med 4-3 och vi är riktigt nöjda med det eftersom att vi hann göra 4 mål på en halvlek.

Imorgon blir det match igen, mot älvsjö. Är riktigt sliten från matchen igår eftersom att vi bara va tre backar utan byten, jobbigt som fan! Men jag ska nog orka imorgon också. Det ska bara bli kul ;)

Nu kan jag även ha håret på båda sidorna. Brukar bara ha åt sidan, annars ser det bara blää ut. Och när jag har toffs så ser svansen jätte gullig ut! Klippte ju bara 3cm men det ser ut att vara mycekt mer skillnad med toffs.


Kommentarer
Postat av: Le

Lycka till på Älvsjömatchen! ;)

2011-05-07 @ 12:19:46
URL: http://progressing.blogg.se/
Postat av: saraaaa!

vart har du köpt blusen/tröjan som du har på bilden? :) otroligt söt!

2011-05-07 @ 21:18:08
URL: http://ooktoberbaarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0