HELG!

Igår pluggade jag som fasen, därför hade jag inte tid för att blogga. Fast allt plugg var ändå för ingenting.. :( Vi hade nationella i matte idag och INGENTING av det jag pluggade kom.. Men det gick bra ändå så det var tur det! Och eftersom att det gick bra för mig på nationellar ingde pappa och sa: Eftersom att det gick så bra för dig på nationella så ska vi fira. Köp två ben n jerrys, en till dig och en till Jossan, så betalar jag sen. AARRIIBAAAA på den asså! Så ikväll har jag ben n jerry och chokladbollar som jag bakade nyss. As bra start på min lilla helg Och ja, jag har helg nu. Imorgon så ska vi samla in 100kr var och lämna till skolan som sedan skänker de till något fattigt land tror jag. Jag ville inte jobba i skolan eller leta upp något annat så jag ska slappa och städa lite här hemma imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0