Jag har en sån jävla ångest!

Åhhh... Jag vet inte hur jag ska göra.. Idag är sista dagen för omvalet och jag kan verkligen inte bestämma mig för om jag vill gå på Thoren i stan eller Värmdö vid gullmars.. Thoren är ju gryyym skola verkligen men ganska liten och värmdö är väldigt stor och verkar vara en riktigt "rolig" skola. Och sen finns det massa andra saker som jag inte orkar skriva här just nu..

Ska iaf få det här överstökat så jag slipper sitta hemma och fundera på det här en hel fredagskväll..


Förresten, har tagit bort det där lösenordet som kom upp på min blogg hela tiden förut.. Var tydligen en bild på vampire diaries gänget som kom från någon lösenordsskyddad blogg haha.


Kommentarer
Postat av: Cecilia ♥

Åhh, min "kille" går på Thorén Bussinnes School och tycker den är skit bra! :D

2011-05-14 @ 01:11:19
URL: http://fotobycecilia.blogg.se/
Postat av: johanna

vad blev det då? och vilken linje? :)

2011-05-14 @ 14:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0