Jag har funnit kärleken!!

Livet leker! Haha hittade ett par vita, höga shorts idag när jag var i Farsta med Sofia och Jojo. Letade efter ett par shorts under alla timmarna där men det fanns knappt inga och inga shorts passar mig. Det är nämligen så att jag har jävligt liten midja och är större på rumpa och lår. Jätte jobbigt då XS är förstort för mig runt mage, midja men jag kan inte ta en mindre storlek för det finns oftast inte men XXS är ju förlitet runt rumpa och lår :( Det var dagens jobbigaste kan jag säga!

Men tillslut hittade jag ett par snygga med okej pris på Vero Moda och när jag prövade de var de föööör stora i midjan så jag gav upp.. Haha fast sen när vi hade käkat på donken så bestämde jag mig för att gå och pröva shortsen igen och de passade de nästan perfekt! Hahah så med mycke mat i magen (och en kissblåsa som inte tömts på 4 timmar) så passar de ganska så bra så jag slog till! Hahah. Folk kanske tror att det är lite onödigt men det är det inte, kommer inte att hitta mer perfekta shorts tror jag ;)

Vero Moda 299kr. Shortsen går över midjan så de är extrema, precis som jag ville ha det!


Kommentarer
Postat av: matilda

SNYGGA !!

2011-05-16 @ 17:02:01
URL: http://matildagronqvist.blogg.se/
Postat av: matilda

SNYGGA !!

2011-05-16 @ 17:02:01
URL: http://matildagronqvist.blogg.se/
Postat av: Linaa

Tjena! Fin blogg och aas snygga shorts (Y) :)

2011-05-17 @ 14:26:20
URL: http://fuckingdonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0