Lite om mitt gymnasieval

Godmorgon! Imorse vaknade jag runt åtta och har knappt sovit på hela natten, samma sak med igårnatt. Vet itne vad det är som gör att jag inte har kunnat sova.. Idag så är jag skiiiiiiiitsugen på att shoppa! Så får se om jag gör det, vill, vill, vill! ;)

Juste, angående gymnasievalet. Mitt förstahandsval blev Thoren Business School som ligger i medis. Ekonomi marknadsföring är det jag vill gå och jag vill inte riskera att jag inte kommer in på den linjen på värmdö så det blev Thoren och jag är faktiskt jätte nöjd med mitt val! Känns rätt men jag vet att jag på något sätt kommer ångra mig men det skulle jag göra vad jag än valde. Men jag hittade mest fördelar på Thoren och att jag inte ville riskera att jag itne kom in på värmdö är den största anledningen till att jag valde Thoren.

Och sen tänkte jag passa på att säga att den rosa biknin kommer från Bikbok för 60kr. Och ni som har kommenterat tidigare och inte fått något svar; Jag har inte sett kommentarerna så det är därför jag inte godkände eller svarade. Brukar alltid svara annars men nu känns det lite sent. Haha nu vet ni det!

Den absoluta bilden som togs på mig imorse. Usch och blä vad jag känner mig trött och uglllyyyy..

Kommentarer
Postat av: Cecilia ♥

Åh, du valde Thoren, vad kul! :) Du valde typ likadant som min kompis gjort, fast hon valde Värmdö som första handsval och Thoren som andra :P



Ingen av de går i hans klass tror jag :)

2011-05-15 @ 12:05:35
URL: http://fotobycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0