Min dator har krånglat

Min dator krånglar som fasen och jag har inte kunnat ta mig in på internet sen det senaste inlägget. Därför jag inte har kunnat blogga men jag är inne på Jossans dator nu ;)

Allt med Jossan gick bra. Visade sig att hon hade en rejäl hjärnskakning då hon spydde flera gånger och mådde bajs. Men nu mår hon bra! Ikväll ska jag och Jossan till Sandra för att käka middag där med henne och mamma. Mamma har varit i Thailand i en månad så ääääntligen ska vi få träffa våran älskade mamii! Annars blir det lite plugg idag. Ska skriva ett helt arbete idag men det går fort. Orkar inte lägga ner så mycket tid på det så skoltrött jag blivit..

Jag och Sofia i fredags

YESSSSSSSSSSSSSS!!! Precis när jag blev klar med det här inlägget så fixade pappa min dator. HALLELUJA! Var tydligen jag som hade pillat med någon inställning så att jag inte kom åt internet fast det var anslutet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0